Tytuł:
Ciche czytanie w świetle badań psychologicznych i pedagogicznych
Autor:
Temat i słowa kluczowe:
sprawdziany i testy - stosowanie ; czytanie - badanie ; czytanie - nauczanie - metody ; czytanie - nauczanie ; czytanie - nauczanie - efektywność ; czytanie - psychologia
Opis:
Zawiera bibliogr. ; Spis treści: Znaczenie badań nad techniką czytania dla czytelnictwa - Wstęp do wydania polskiego. Przedmowa Piotra Bovet’a. Słowo wstępne autorki. Cz. 1 I. II. Badania laboratoryjne w Europie i w Ameryce III. Badania pedagogiczne IV. Nawyknienia czytelnika V. Jak uczyć czytania VI. Testy cichego czytania Cz. 2 VII. Wstęp VIII. Test cichego czytania IX. Opracowywanie testu X. Metody statystyczne przy standaryzacji testu XI. Zamknięcie. Dodatek: Tłumaczenie czytanek testu, podanego na tablicy VI. Test cichego czytania (Serja A). Czytanki czterech próbnych seryj testu. Bibljografja. Skorowidz zagadnień. Skorowidz nazwisk
Wydawca:
nakł. „Naszej Księgarni” Sp. Akc. Związku Nauczycielstwa Polskiego
Miejsce wydania:
Współtwórca:
Bovet, Pierre (1878-1944) (przedm.) ; Dobrowolska, Hanna (tł.) ; Radlińska, Helena (1879-1954) (przedm.)
Data wydania:
Typ zasobu:
Format:
Źródło:
Język:
Powiązania:
Biblioteka Dzieł Pedagogicznych ; nr 30
Prawa:
Domena publiczna (public domain)
Digitalizacja:
Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna w Rzeszowie