Tytuł:

Ciche czytanie w świetle badań psychologicznych i pedagogicznych

Autor:

Anderson, Gladys Lowe

Temat i słowa kluczowe:

sprawdziany i testy - stosowanie ; czytanie - badanie ; czytanie - nauczanie - metody ; czytanie - nauczanie ; czytanie - nauczanie - efektywność ; czytanie - psychologia

Opis:

Zawiera bibliogr. ; Spis treści: Znaczenie badań nad techniką czytania dla czytelnictwa - Wstęp do wydania polskiego. Przedmowa Piotra Bovet’a. Słowo wstępne autorki. Cz. 1 I. II. Badania laboratoryjne w Europie i w Ameryce III. Badania pedagogiczne IV. Nawyknienia czytelnika V. Jak uczyć czytania VI. Testy cichego czytania Cz. 2 VII. Wstęp VIII. Test cichego czytania IX. Opracowywanie testu X. Metody statystyczne przy standaryzacji testu XI. Zamknięcie. Dodatek: Tłumaczenie czytanek testu, podanego na tablicy VI. Test cichego czytania (Serja A). Czytanki czterech próbnych seryj testu. Bibljografja. Skorowidz zagadnień. Skorowidz nazwisk

Wydawca:

nakł. „Naszej Księgarni” Sp. Akc. Związku Nauczycielstwa Polskiego

Miejsce wydania:

Warszawa

Współtwórca:

Bovet, Pierre (1878-1944) (przedm.) ; Dobrowolska, Hanna (tł.) ; Radlińska, Helena (1879-1954) (przedm.)

Data wydania:

1932

Typ zasobu:

książka

Format:

image/x.djvu

Źródło:

Sygnatura oryginału: AD-33050

Język:

pol

Powiązania:

Biblioteka Dzieł Pedagogicznych ; nr 30

Prawa:

Domena publiczna (public domain)

Digitalizacja:

Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna w Rzeszowie

Lokalizacja oryginału:

Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna w Rzeszowie