Zawiera bibliogr. ; Spis treści: Znaczenie badań nad techniką czytania dla czytelnictwa - Wstęp do wydania polskiego. Przedmowa Piotra Bovet’a. Słowo wstępne autorki. Cz. 1 I. II. Badania laboratoryjne w Europie i w Ameryce III. Badania pedagogiczne IV. Nawyknienia czytelnika V. Jak uczyć czytania VI. Testy cichego czytania Cz. 2 VII. Wstęp VIII. Test cichego czytania IX. Opracowywanie testu X. Metody statystyczne przy standaryzacji testu XI. Zamknięcie. Dodatek: Tłumaczenie czytanek testu, podanego na tablicy VI. Test cichego czytania (Serja A). Czytanki czterech próbnych seryj testu. Bibljografja. Skorowidz zagadnień. Skorowidz nazwisk
nakł. „Naszej Księgarni” Sp. Akc. Związku Nauczycielstwa Polskiego
Bovet, Pierre (1878-1944) (przedm.) ; Dobrowolska, Hanna (tł.) ; Radlińska, Helena (1879-1954) (przedm.)
Biblioteka Dzieł Pedagogicznych ; nr 30
Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna w Rzeszowie
Apr 7, 2011
Apr 7, 2011
327
323
https://pbc.rzeszow.pl/publication/5736
Edition name | Date |
---|---|
Anderson, Gladys Lowe, 1932, Ciche czytanie w świetle badań psychologicznych i pedagogicznych | Apr 7, 2011 |